TimeToMarket #11 - 30 de metode de promovare a website-ului (III)

Inca 10 tehnici eficiente de promovare a web-site-ului:

Tehnicile #21 - 30
 
Dintre multele tehnici de promovare internationala a web site-ului companiei dumneavoastra, va prezentam pe scurt 30 pe care le consideram importante, grupate pe tehnici traditionale, proactive, bazate pe link-uri, pe motoarele de cautare, pe e-mail sau pe reclama platita.



A.     Tehnici bazate pe link-uri
B.     Tehnici bazate pe motoarele de cautare
C.     Tehnici bazate pe reclama platita
D.     Tehnici traditionale
E.     Tehnici bazate pe e-mail
F.     Tehnici proactive



In numerele anterioare al publicatiei electronice “GoToMarket – Alege-ti piata; te ducem acolo!”  am acoperit tehnicile de la 1 la 20, din categoriile A, B, C si D.   Pentru a le studia, consulta arhiva GoToMarket.

In numarul curent:

E. Tehnici bazate pe e-mail
Nu neglija e-mail-ul ca mijloc de a aduce vizitatori pe site. Ai totusi grija la spam.

21.Instaleaza-ti o “semnatura” in programul de e-mail. Ajuta recipientii mesajelor sa te contacteze. Include URL-ul.
22.Publica o newsletter electronica.  Desi este o decizie importanta si care trebuie respectata in timp, publicarea unui ezine te va tine in contact cu piata, va genera incredere, va intari brandul si va aduce clienti.
23.Trimite oferte.  Clientii si vizitatorii care ti-au permis sa le trimiti cate ceva constituie o lista foarte productiva. Include mereu URL-ul in mesaje.
24.Inchiriaza liste de e-mail sortate pe criterii. Poti inchiria sau cumpara relativ ieftin liste de oameni sau firme, alese pe criteriile pe care le doresti.

G.    Tehnici proactive

Trebuie sa fii primul care sa vorbeasca despre website-ul tau. Lauda-te, ai cu ce.

25.Promoveaza-ti website-ul in liste de discutie si grupuri de stiri. Exista mii de liste de dicutii, pe tot felul de teme si multe grupuri de stiri formate din oameni cu interese comune atat intre ei cat si cu tine.
26.Anunta un concurs. Oricui ii place sa capete ceva gratis. Trafic mai mult va fi intotdeauna rezultatul publicarii pe site a unui concurs sau a unei trageri la sorti.
27.Cere vizitatorilor sa–ti memoreze situl sau pagina. Pare simplu dar mai multi vor face “bookmark” daca li se va cere asta.
28.Fa schimb de reclame. Schimbul de bannere nu prea mai are succes, mai bine fa schimb de reclame in cadrul newsletter-ului e-mail.
29.Inventeaza tehnici de promovare virala.  Marketingul viral foloseste multiplicarea mesajului prin intermediul audientei (vizitatorilor).
30.Initiaza un “blog” pentru a spune oamenilor despre situl tau. Vorbeste in web log-ul tau despre domeniul tau de expertiza si despre unicitatea ofertei tale, include link-uri la alte “bloguri” sau resurse si fa-i si pe altii sa faca la fel pentru tine.

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri