TimeToMarket #10 - 30 de metode de promovare a website-ului (II)

Sunt multe tehnici pe baza de link-uri, pe baza de motoare de cautare, dar si tehnici mai putin traditionale si cu efecte imediate...

Tehnicile #13 - 20

Dintre multele tehnici de promovare internationala a web site-ului companiei dumneavoastra, va prezentam pe scurt 30 pe care le consideram importante, grupate pe tehnici traditionale, proactive, bazate pe link-uri, pe motoarele de cautare, pe e-mail sau pe reclama platita.

A.     Tehnici bazate pe link-uri

B.     Tehnici bazate pe motoarele de cautare
C.     Tehnici bazate pe reclama platita
D.     Tehnici traditionale
E.     Tehnici bazate pe e-mail
F.     Tehnici proactive
 
In numarul anterior al publicatiei electronice “GoToMarket – Alege-ti piata; te ducem acolo!”  am acoperit tehnicile de la 1 la 12, din categoriile A si B.   Pentru a le studia, consulta arhiva GoToMarket.
 
In numarul curent:
 
C. Tehnici bazate pe reclama platita
Nici una din abordarile celelalte nu e lipsita de costuri, toate consuma timp si energie. O accelerare speciala insa se obtine platind pentru trafic crescut (CPM, PPC, PPA). E bine de testat intai la scara redusa eficienta diverselor metode.
 
13.Cumpara o reclama text intr-un newsletter e-mail. Foarte importanta este audienta tinta a e-mail-ului.
14.Initiaza un program de afiliati. Daca link-ul catre tine din situl unui afiliat a generat o vanzare, afiliatul ia comision.
15.Cumpara reclama PPC – Pay Per Click. Poate fi o metoda echilibrata pentru ca platesti doar cand cineva selecteaza link-ul.
16.Listeaza-ti serviciile sau produsele in website-uri de comparatii sau licitatii. Serviciile sau produsele tale vor fi comparate ca beneficii si pret cu ale altora si vei genera atat vanzari cat si contacte noi.
 
D. Tehnici traditionale
Numai pentru ca strategiile vechi de media nu sunt pe web nu inseamna ca nu au efect. Cel mai bine e sa combini tehnicile.
 
17.Include-ti URL-ul pe toate antetele. Pare evident dar multi nu o fac. Adresa sitului trebuie sa fie pe toate materialele tale cu identitate corporativa. Poti lasa deoparte http://, scrie doar www.domeniu.ro.
18.Promoveaza-ti situl in media traditionale. URL-ul sa fie in toate reclamele si promo-urile din reviste, pliante, radio, tv, etc.
19.Inventeaza-ti un serviciu gratuit. Este costisitor si consuma timp si energie sa generezi si sa dai resurse gratis dar merita de departe prin vizitatorii aditionali catre site, pe care ii ghidezi catre ce ai de vanzare.
20.Publica stiri. Gaseste sau genereaza stiri care iti convin si trimite-le publicatiilor tiparite si electronice din industria ta.
21. ...
 
Despre celelalte tehnici, consultati in continuare publicatia electronica “GoToMarket”!

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri