TimeToMarket #09 - 30 de metode de promovare a website-ului (I)

Un grupaj de tehnici de promovare a web-site-ului dvs., menite sa va aduca trafic suplimentar, adica prezenta in piata, prospecti si clienti mai multi...

Prima parte: tehnicile #1 - 12

Dintre multele zeci de tehnici de promovare internationala a web site-ului companiei dumneavoastra, va prezentam pe scurt 30 pe care le consideram importante, grupate pe tehnici traditionale, proactive, bazate pe link-uri, pe motoarele de cautare, pe e-mail sau pe reclama platita.

A.     Tehnici bazate pe link-uri
B.     Tehnici bazate pe motoarele de cautare
C.     Tehnici bazate pe reclama platita
D.     Tehnici traditionale
E.     Tehnici bazate pe e-mail
F.     Tehnici proactive
 
A. Tehnici bazate pe link-uri
Mai multe link-uri catre site aduc trafic crescut si merita efortul. Google si alte motoare mari considera si popularitatea printre link-uri ca indicator pentru clasare mai sus.
 
1.     Ofera website-ul cataloagelor importante. Asigura-te ca este listat cel putin in cataloage de tip Open Directory, supervizate de editori umani. Acestea asigura continut si link-uri motoarelor mari de cautare.
2.     Ofera website-ul cataloagelor specializate si din industrie. Unele cataloage sunt centrate pe anumite domenii, ca educatie, sanatate sau finante. La fel cataloagele asociatiilor din industria ta.
3.     Cere link la schimb. Gaseste website-uri complementare si fa schimb de link-uri, mai ales catre serviciul tau gratuit daca ai asa ceva.
4.     Scrie articole pentru a fi incluse in newsletter-ele altora. Iti poti creste dramatic vizibilitatea scriind despre domeniul la care te pricepi si distribuind editorilor textele pentru republicare gratuita.
 
B. Tehnici bazate pe motoarele de cautare
Important este sa fii clasat sus la cautarea dupa cuvintele cheie dorite de tine. Cel putin urmatoarele metode asigura indexare optima:
 
5.     Titlu de pagina. Scrie un text descriptiv, usor de inteles, folosind 5-8 cuvinte care sa invite la citirea in continuare.
6.     META Tag descriptiv. Scrie o fraza care sa descrie articulat continutul din pagina, cu cuvintele cheie din pagina.
7.     Cuvinte cheie in header H1 sau H2. Motoarele de cautare considera cuvintele din header de rang 1 sau 2 importante.
8.     Cuvinte cheie in primul paragraf.  Motoarele de cautare se asteapta ca primul tau paragraf sa contina cuvintele importante din tot documentul.
9.     Sistem de navigare optim pentru motoarele de cautare.  Completeaza cadrele si butoanele JavaScript sau Flash cu link-uri HTML obisnuite.
10.Pagini separate centrate pe fiecare cuvant cheie.  Fiecare pagina din site sa fie centrata pe un cuvant cheie diferit, nu le insira intr-o pagina.
11.Ofera URL-ul paginilor catre motoare de cautare. Ofera paginile si motoarelor care indexeaza automat web-ul.
12.Asigura reglajul fin. Pentru ca sa claseze paginile cat mai sus, exista aplicatii specializate.
13....
 
Despre celelalte tehnici, consultati in continuare publicatia electronica “GoToMarket”!

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri