TimeToMarket #08 - Cum sa castigi timp, bani si bunavointa cu ajutorul felicitarilor electronice

Iata in cele ce urmeaza cele 7 caracteristici ale unei felicitari ideale.

In spatele organizatiilor sunt oameni, de aceea felicitarile la ocazii speciale au un aport major in mentinerea unor relatii importante. Anual cheltuim zeci, sute sau mii de euro pe “campanii” de urari de sezon, de cele mai multe ori prin mijloace traditionale. Despre costurile acestora stim tot, despre necesitatea acestor campanii nu mai trebuie sa fim convinsi, despre impactul felicitarii traditionale, din carton, nu stim prea multe, insa.

Sau poate ca nu preferam sa aflam ca utilizarea acestora de catre destinatar scade constant de la an la an si ca gradul de retinere a mesajelor (de multe ori impersonale) ale acestora scade si mai vertiginos. Cu cat mai multi intermediari intre dvs. si destinatar si cu cat mai multe operatiuni necesare acestuia ca sa vada mesajul dvs., cu atat mai mici sansele sa ajunga sa il vada, respectiv sa il retina si sa reactioneze pozitiv la el.
 
Poate ca anul acesta clientii si partenerii dumneavoastra merita sa fie felicitati in mod unic, mai rapid si mai memorabil decat o va face concurenta.
 
Felicitarile electronice nu sunt neaparat o noutate dar utilizarea lor este inca limitata in Romania. Acesta e un lucru bun, inca mai aveti sansa sa va remarcati prin originalitate. Daca alegeti felicitarea potrivita, aveti chiar sansa sa faceti o impresie foarte buna si memorabila. Din oferta suficient de variata de asemenea produse si servicii va recomandam sa va alegeti felicitari electronice care sa intruneasca cel putin urmatoarele 7 caracteristici:
1. Design si text atractive dar si potrivite pentru o comunicare si o relatie de afaceri – nu toti vrem sa fim retinuti de destinatari drept firma cu iepurasi, papadii sau panglici;

2. Posibilitati maxime de personalizare – un furnizor capabil ar trebui sa integreze sigla, sloganul, numele companiei si datele de contact in desenul felicitarii;

3. Format compact - pentru a mentine mesajul in dimensiuni reduse, din politete pentru destinatar si din ratiuni de eficienta a transmisiei;

4. Format care sa se integreze in corpul mesajului e-mail – din cel putin trei motive: neticheta recomanda evitarea atasamentelor oricand este posibil, unele servere trateaza cu suspiciune mesajele cu fisiere atasate, scutiti destinatarul de click-uri in plus;

5. Compatibilitate “cat mai universala” a formatului felicitarii cu aplicatiile de e-mail ale destinatarilor;

6. Simplu si usor de selectat, de achizitionat

 si de expediat – un furnizor serios va face foarte simplu pentru dvs. sa alegeti, sa platiti si sa obtineti felicitarea dorita, iar aceasta ar trebui sa fie insotita de un document despre confidentialitate si despre drepturile dvs. asupra produsului;

7. Daca se poate sa fie si ieftine, ar fi grozav – ideal este sa platiti pentru dreptul de posesie a unuia sau mai multor modele cu design personalizat, pe care sa le expediati oricui doriti.

 
In plus, un furnizor serios ar trebui sa va asigure suport tehnic pentru eventuale nelamuriri in procesul de achizitionare si utilizare a produsului, cat si o forma de garantie in legatura cu acesta.
 
Aveti astfel asigurata alegerea celei mai potrivite felicitari electronice, care va va economisi mai multi bani si timp decat credeti. Timpul nu tine cu noi si competitia s-ar putea sa actioneze repede; noi ne putem alege sa actionam mai inventiv, pentru a evita situatia de a nu ne felicita la timp clientii si partenerii, ceea ce ar inseamna ca nu pretuim relatia cu ei.
 
Acum putem sa felicitam la timp, ieftin pentru noi si in mod memorabil pentru ei, pe toti cei importanti noua.

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri