TimeToMarket #81 - Cineva nu-și face bine treaba la tine la firmă

 

Nu-ți spun nimic nou, nu? De acord, dar de la un nivel încolo, treaba făcută ”nu tocmai bine” nu mai poate trece neobservată, pentru că duce la performanțe vizibil proaste, iar clienții - fir-ar să fie - au așa o vedere ascuțită la ce nu e bine...

Iată 12 semne care ar trebui să-ți spună că ceva nu merge cum se cuvine în firmă și unde anume. Ai observat recent vreunul? L-ai observat înainte sau după ce i-au simțit și clienții efectele?

Una din legile faimoase ale lui Murphy atrage atenția că ”Lăsate de capul lor, lucrurile vor merge de la rău spre mai rău”. Pentru că e moment de bilanț, am alcătuit un top cu 12 semne că treaba nu merge bine prin firme și că - dacă nu se intervine - lucrurile o să evolueze cum zice Murphy.

Top 12 cele mai frecvente semne că cineva nu își face bine treaba în firmă

În funcție de cât de des le-am regăsit în organizațiile cu care am avut de-a face anul acesta, semnele de evoluție negativă se ordonează ca mai jos (locul 12 = apare oarecum frecvent, locul 1 = cel mai adesea întâlnit) :

Locul:

12 - Managementul pipeline-ului de vânzare se face dezorganizat sau la întâmplare

11 - Potofoliul de produse/servicii este prea puțin competitiv

10 - Oamenii resimt frecvent insuficiența resurselor pentru desfășurarea optimă a activității

9  - Firma pare să nu aibă o direcție clară de continuare/dezvoltare a afacerii

8  - Nu se poate determina precis cu ce costuri se obțin anumite rezultate

7  - Nimeni nu e responsabil sau măcar preocupat activ de retenția sau loializarea clienților

6  - Este deja mai mult de un an de când cineva a propus o inovare operațională

5  - Veniturile din upsale sau cross-sale reprezintă mai puțin de 5% din valoarea vânzărilor

4  - Nu există un plan real de marketing, acțiunile de comunicare/promovare se fac fără măsurarea impactului

 

Iar pe podium:

Locul 3 în topul frecvenței - Oamenii sunt apatici și neimplicați, uneori se comportă iresponsabil față de resurse

Locul 2 și foarte adesea întâlnit - Costurile operaționale devin alarmant de mari față de veniturile din vânzări

 

Și, în fine,

Locul 1 și cea mai frecventă cauză de probleme - A trecut mai mult de un an de la ultima măsurare a productivității personalului sau de la ultima intervenție pentru creșterea ei.

 

Atenție, oricare simptom din cele de mai sus - chiar și luat singur, indiferent de frecvența remarcată de noi - arată că

(a) cineva nu își face bine treaba și că

(b) lăsate așa cum merg acum, practicile curente vor produce rezultate tot mai slabe, pe care clienții voștri le vor taxa fără ezitare.

Pentru că ce bine e să fii client în vremurile astea...

 

Câte dintre simptomele de mai sus se regăsesc și la tine în organizație?

performetrix1

Transmite-mi un email la adresa 

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  

cu subiectul

PERFORMETRIX

... și am să îți acord acces gratuit la cel mai nou instrument online de măsurare a performanțelor firmei, ca să îți poți identifica singur punctele vulnerabile, înainte să le remarce clienții efectele.

 

 

.

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri