TimeToMarket #60 - Mare brand, Madonna. Mare caracter...

 

Despre alt brand in mare suferinta: Romania

Mare brand, Madonna. Se da de exemplu la cursuri de marketing, se admira pentru dibacia si eterna prospetime a strategiei, se tine de prototip al reinventarii brandului... Trebuia sa vad cum se face asta live!

Mai era si grija despre alt mare brand: Romania. Atata lume buna, epoci dupa epoci si mandate dupa mandate, tot a combatut la cresterea sau oarece a acestui brand... Si dupa atata zbatere, inca ne mai trezim cu aia in gard: "I love you Romania, I love you Budapest!". Trebuia sa vad unde mai e de lucru, ca sa pun umarul cu folos.
 
Si m-am dus. M-am dus la Madonna. Madonna era si ea dusa. Paishpe mii de posturi de blog in dimineata asta au relatat deja tuturor, cu impresii si expresii, stuff de pe la event. Daca citesti vreo trei, la intamplare, stii deja ce relateaza toate alea paishpe mii de posturi (care e ce am gasit si eu acolo): praf, mult dans, nitzica tehnologie, prea putin talent si - bonus - "Buna ziua, Romania, buna ziua Tzigania!"
 
La aia saptezeci de mii de (ce sa zic eu ca eram noi aseara, ca sa nu ne suparam...) adunati, ne-a dat Madonna un extemporal scurt despre limba noastra rrromani. Cum nu prea ne-am priceput, ea s-a cam mirat ca ce-o fi cu noi la naiba nu ne intelegem propria limba, noi ne-am luat-o cu rigla la palma si o sa mai invatam doamna, iar eu m-am linistit despre confuzia de brand intre Romania si Ungaria. Gata, am reusit, efortul nu a fost in zadar, obiectiv atins, nu ne mai confunda nimeni cu ungurii. Acum e clara identitatea brandului Romania.
 
Da' si invers. Prin 95, un prieten american mi-a zis sa nu ma indoiesc, sunt schimbari bune pentru noi, vom ajunge repede in rand cu Europa si cu America. "Asa crezi, ca vom recupera rapid decalajul si va ajungem din urma?" - i-am zis. "Nuuuu, o sa va mai schimbati si voi in bine dar nu asta ziceam eu" - m-a lamurit Robert - "ci noi o sa devenim tot mai ca voi". Dupa paishpe ani, am vazut fetze derutate aseara murmurand surprinse prin praful de la Park Izwor cand s-a lasat cu haules-baules: "Loredana... ?!?"
 
Madonna e in criza de Madonna si ori si-o regaseste ori nu. De asta sunt sigur. Si despre celalalt brand in discutie, Romania, iata ca lucrurile s-au asezat, de acum mai trebuie sa lucram doar la fineturi de genul cum s-o scrie in limba aia DeCirculatieInternationala sloganul "Haules-baules!"
 

Este vremea consultantilor. Echipa de consultanti si prieteni de la BusinessMachine are sa va asiste in toate sau in oricare dintre fazele dezvoltarii afacerii dumneavoastra, tinand detaliile sub control, facand riscurile abordabile, pozitionandu-va pentru succes.
Contati pe noi ca si consultanti si prieteni pentru extinderea afacerilor. Despre BusinessMachine si cum facilitam in mod eficient si prietenos dezvoltarea afacerilor pentru organizatii ca a dumneavoastra.

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri