Comunication and reporting

 

THE COURSE IS RECOMMENDED FOR:

- all categories of personnel

THE COURSE OBJECTIVES:

1. Increased popularity in the organization
2. Less tension and conflicts

THE COURSE AGENDA INCLUDES:

- the elements of communication
- communication styles
- listening
- barriers to communication
- the power of words
- internal communication
- e-mail communication
- telephone communication
- communicating with the authorities
- communicating with the media
- how to politely say "No"
- organizational communication
- specific communication: sales, public speach, negotiation, motivational speach
- crisis communication (uncovered mistake, urgent decision, unpopulare actions)
- conflict management
- reports and administrative correspondence

 

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri