Comunicare și raportare

 

CURSUL SE ADRESEAZA:

- întregului personal

OBIECTIVELE CURSULUI:

1. Popularitate crescută în organizație;

2. Mai puține tensiuni și conflicte.

PROGRAMUL INCLUDE:

- Elementele comunicării

- Stiluri de comunicare

- Ascultarea

- Bariere în comunicare

- Puterea cuvintelor

- Comunicare internă

- Comunicarea prin e-mail

- Comunicarea prin telefon

- Comunicarea cu autoritățile

- Comunicarea cu presa

- Cum să refuzi politicos

- Comunicarea organizațională

- Comunicarea specifică: vânzare, prezentare publică, negociere, discurs motivațional

- Comunicarea în situație de criză (greșeală descoperită, decizie urgentă, măsuri ne-populare)

- Abordarea conflictelor

- Rapoarte și corespondența administrativă

 

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri