Studiile de caz, analizele și e-book-urile "TimeToMarket" vor fi mereu GRATIS!
159 angajamente, 112 clienți, 17 industrii
Rezultate demonstrate pentru un portofoliu de firme din aproape toate domeniile de activitate, din România și alte nouă țări.
După 20 ani de lucru cu oamenii știm că aceștia sunt mereu diferiți. Fiecare industrie și fiecare firmă au și ele câte un specific aparte.
Exemple de angajamente onorate
Eficientizarea proceselor, instruirea și motivarea personalului, consilierea managerilor generali, consolidarea echipelor de manageri intermediari.
De-a lungul anilor ne-am consolidat o rețea multi-disciplinară de sprijin, ca să asigurăm soluții complete pentru clienții noștri.
Angajați mai eficienți și mai motivați, manageri mai mulțumiți și patroni mai siguri pe dezvoltarea stabilă a afacerii.
Educația managerială nu e ieftină. Erorile manageriale costă mult. Studiile de caz și analizele BusinessMachine vor fi mereu GRATIS.
Programele de instruire disponibile in numar limitat
la preturi cu totul speciale:
GRATIS (100% reducere), SUPER DEAL (-50%), la OFERTA (-20%)
Adăugați un plus de forță și de experiență echipei dumneavoastră, pentru o perioadă redusă și cu costuri minime. Află mai mult ...
Abordăm fiecare angajament cu metode practice și ne măsurăm succesul după rezultatele concrete obținute pentru dumneavoastră. Află mai mult ...
Consultanții generează valoare suplimentară pentru firma-client. Garantăm succesul, împărțind cu dumneavoastră riscul financiar. Află mai mult ...
Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."
Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."
Middle-management: importanța conducătorilor de echipe
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."
P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."
#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?
Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.
Cât de liber mai decidem? [citeste tot]