Clienți mai mulți

 

Clienții au nevoie de marfa dumneavoastră dar ezită să decidă cumpărarea. Accesul la piețe noi, imaginea bună și conexiunile potrivite  vă vor dinamiza vânzările.

 

"Firmele nu investesc in marketing și vânzări când au succes, ci au succes când investesc în marketing și vânzări."

 

PROGRAMAȚI O ÎNTÂLNIRE!

Suntem gata să vă prezentăm detalii, alte cazuri relevante, sau să discutăm soluții pentru situația dumneavoastră specifică, în cursul unei întâlniri îm care să obțineți GRATUIT opinia unui specialist.

 

.

Servicii pentru acccelerarea vânzărilor

Sprijin de marketing

- analiza și actualizarea imaginii

- adaptarea marketingului și comunicării la criză

- analiza și optimizarea politicii de preț

- extinderea sau optimizarea rețelei de parteneri

- asistență pentru acces la clienți/piețe noi

- campanii de PR pentru cresterea cererii

- asistență directă pentru public/government affairs

- programe de loializare a clienților

Sprijin pentru vânzări

- actualizarea instrumentelor de management al vânzărilor

- campanii simple și eficace pentru creșterea vânzării

- extinderea sau optimizarea rețelei de parteneri

- eficientizarea politicii de motivare a vânzătorilor

- recrutare, selecție, instruire echipă de vânzări

- instrumente simple de evaluare a performanței în vânzări

Domeniile pentru care am desfășurat angajamente de instruire practică și consultanță managerială:

Cursuri aplicative

Vânzări accelerate
"Nu există vânzători buni si vânzători slabi; există oameni care conving și alții care se lasă convinși."

Acces rapid în piețe noi
"Firmele de succes nu investesc în marketing pentru că au bani, ci au bani pentru că investesc în marketing."

Middle-management: importanța conducătorilor de echipe 
"Performanțele afacerii depind de profesionalismul mananagerilor intermediari."

P4P (pay for performance) - motorul creșterii performanței
"Cel mai eficient și modern sistem de recompensare a personalului, satisfăcător atât pentru angajat cât și pentru patronat."

TimeToMarket (RO)

#78: Dupa lege, religie, ratiune si emotii, ce mai cumparam?

Omul mileniului III se percepe pe sine tot mai mult drept un individ unic și irepetabil, cu personalitatea și sensibilitățile sale, care îl definesc ca om. Surprinzător – sau nu – oamenilor pare să le fie bine așa, acest nou comportament, ne-rațional și bazat preponderent pe EMOȚII nu este și disfuncțional. Realitatea obiectivă însă nu se schimbă, doar percepția noastră despre ea. Acceptând emoțiile, sentimentele și dorințele drept ceea ce sunt nu trebuie, totuși, să devenim o țintă și mai ușoară tehnicilor consumeriste îndreptate asupra noastră.

Cât de liber mai decidem? [citeste tot]

Date contact

Adresa:
Bd. Libertății nr. 1,      Intrarea 2, Et. 4, Ap. 34,      Cod Postal 040127, Sector 4, București, România
Tel:
+4 0 721 228 331
E-Mail:
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Web:
www.businessmachine.ro

markerGăsește-ne pe hartă

Prietenii nostri